Przejdź do sekcji:
Menu
- Aktualności
- O nas
- Oferta
- Sygnaliści - usługa wdrożenia
- Pozyskiwanie funduszy unijnych dla firm HoReCa
- Szkolenia
- Wsparcie Działań Eksportowych
- Obsługa Inwestora – Invest in Pomerania
- Inwestowanie w Innowacyjne Pomysły Biznesowe
- Informacje o Funduszach UE
- Wynajem Sal Szkoleniowych
- Usługi Konsultingowe
- Forum Przedsiębiorstw
- Dofinansowanie Specjalistycznych Usług Doradczych
- Fundusze Europejskie
- Projekty
- Pomorski Broker Eksportowy
- Invest in Pomerania
- Portal poświęcony obsłudze inwestora www.investinpomerania.pl
- Raporty Invest in Pomerania
- Konkursy grantowe
- III Konkurs o przyznanie wsparcia na szkolenia INVEST IN POMERANIA ACADEMY w ramach projektu grantowego „Invest in Pomerania 2020” - przeprowadzenie szkoleń dla operatorów dźwigów portowych
- II Konkurs o przyznanie wsparcia na szkolenia INVEST IN POMERANIA ACADEMY w ramach projektu grantowego „Invest in Pomerania 2020” - przeprowadzenie szkoleń IT
- Konkurs grantowy 2022 r. na przygotowanie, w tym uzbrojenie terenów inwestycyjnych
- I Konkurs o przyznanie wsparcia na szkolenia INVEST IN POMERANIA ACADEMY w ramach projektu grantowego „Invest in Pomerania 2020” - szkolenia IT
- Invest in Pomerania 2020 - informacje o projekcie
- Zakończone
- SPEKTRUM
- Podsumowanie realizacji projektu "SPEKTRUM" 2023
- Strona internetowa projektu SPEKTRUM
- Konkursy grantowe SPEKTRUM
- I nabór wniosków o udzielenie grantu w ramach SPEKTRUM
- Wyniki konkursu grantowego nr SPE.01.2020
- Dokumenty do podpisania umowy SPEKTRUM
- Wzór wniosku o płatność, załączniki i instrukcja wypełniania - SPEKTRUM
- II nabór wniosków o udzielenie grantu w ramach SPEKTRUM
- Wyniki konkursu grantowego nr SPE.02.2021
- III nabór wniosków o udzielenie grantu w ramach SPEKTRUM
- Wyniki konkursu grantowego nr SPE.03.2022
- IV nabór wniosków o udzielenie grantu w ramach SPEKTRUM
- Wyniki konkursu grantowego nr SPE.04.2023
- Spotkania i webinary w ramach SPEKTRUM
- BADANIE WSTĘPNE - formularz zgłoszenia
- O systemie SPEKTRUM
- Komunikaty, informacje dotyczące SPEKTRUM
- Katalog Instytucji Otoczenia Biznesu akredytowanych w systemie SPEKTRUM
- Formularz akredytacji Instytucji Otoczenia Biznesu
- Pytania i odpowiedzi do konkursów grantowych SPEKTRUM
- Wyszukiwarka usług doradczych SPEKTRUM
- Grafiki do pobrania
- Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Słupsku
- BASCIL
- CIR-CO-WAY
- SMART CON EUROPE
- Światowy Tydzień Przedsiębiorczości
- IMPULS - odbudowa potencjału pomorskich przedsiębiorstw z branży czasu wolnego
- Ankieta ewaluacyjna dla przedsiębiorców dotycząca realizacji inwestycji w projekcie grantowym ”IMPULS – odbudowa potencjału pomorskich przedsiębiorstw z branży czasu wolnego”
- WNIOSEK O PŁATNOŚĆ. Realizacja i rozliczanie projektów IMPULS
- IMPULS - Komunikaty, ważne informacje
- II Konkurs Grantowy w ramach projektu IMPULS
- II Konkurs - Niezbędne dokumenty do podpisania umowy
- I Konkurs grantowy w ramach projektu IMPULS
- I Konkurs - Niezbędne dokumenty do podpisania umowy
- Ogłoszenia i wyniki naboru wniosków
- Spotkania, webinary, komunikaty w ramach projektu IMPULS
- O projekcie IMPULS
- IMPULS w pytaniach i odpowiedziach
- Bezpłatne doradztwo merytoryczne w ramach konkursu grantowego w projekcie „IMPULS – odbudowa potencjału pomorskich przedsiębiorstw z branży czasu wolnego”
- Zasady promocji projektów
- Projekty międzynarodowe - zakończone
- Media
- Kontakt
Dane kontaktowe
Ważne linki
Szkolenia otwarte
Menu na urządzeniach mobilnych
- Aktualności
- O nas
- Oferta
- Sygnaliści - usługa wdrożenia
- Pozyskiwanie funduszy unijnych dla firm HoReCa
- Szkolenia
- Wsparcie Działań Eksportowych
- Obsługa Inwestora – Invest in Pomerania
- Inwestowanie w Innowacyjne Pomysły Biznesowe
- Informacje o Funduszach UE
- Wynajem Sal Szkoleniowych
- Usługi Konsultingowe
- Forum Przedsiębiorstw
- Dofinansowanie Specjalistycznych Usług Doradczych
- Fundusze Europejskie
- Projekty
- Pomorski Broker Eksportowy
- Invest in Pomerania
- Portal poświęcony obsłudze inwestora www.investinpomerania.pl
- Raporty Invest in Pomerania
- Konkursy grantowe
- III Konkurs o przyznanie wsparcia na szkolenia INVEST IN POMERANIA ACADEMY w ramach projektu grantowego „Invest in Pomerania 2020” - przeprowadzenie szkoleń dla operatorów dźwigów portowych
- II Konkurs o przyznanie wsparcia na szkolenia INVEST IN POMERANIA ACADEMY w ramach projektu grantowego „Invest in Pomerania 2020” - przeprowadzenie szkoleń IT
- Konkurs grantowy 2022 r. na przygotowanie, w tym uzbrojenie terenów inwestycyjnych
- I Konkurs o przyznanie wsparcia na szkolenia INVEST IN POMERANIA ACADEMY w ramach projektu grantowego „Invest in Pomerania 2020” - szkolenia IT
- Invest in Pomerania 2020 - informacje o projekcie
- Zakończone
- SPEKTRUM
- Podsumowanie realizacji projektu "SPEKTRUM" 2023
- Strona internetowa projektu SPEKTRUM
- Konkursy grantowe SPEKTRUM
- I nabór wniosków o udzielenie grantu w ramach SPEKTRUM
- Wyniki konkursu grantowego nr SPE.01.2020
- Dokumenty do podpisania umowy SPEKTRUM
- Wzór wniosku o płatność, załączniki i instrukcja wypełniania - SPEKTRUM
- II nabór wniosków o udzielenie grantu w ramach SPEKTRUM
- Wyniki konkursu grantowego nr SPE.02.2021
- III nabór wniosków o udzielenie grantu w ramach SPEKTRUM
- Wyniki konkursu grantowego nr SPE.03.2022
- IV nabór wniosków o udzielenie grantu w ramach SPEKTRUM
- Wyniki konkursu grantowego nr SPE.04.2023
- Spotkania i webinary w ramach SPEKTRUM
- BADANIE WSTĘPNE - formularz zgłoszenia
- O systemie SPEKTRUM
- Komunikaty, informacje dotyczące SPEKTRUM
- Katalog Instytucji Otoczenia Biznesu akredytowanych w systemie SPEKTRUM
- Formularz akredytacji Instytucji Otoczenia Biznesu
- Pytania i odpowiedzi do konkursów grantowych SPEKTRUM
- Wyszukiwarka usług doradczych SPEKTRUM
- Grafiki do pobrania
- Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Słupsku
- BASCIL
- CIR-CO-WAY
- SMART CON EUROPE
- Światowy Tydzień Przedsiębiorczości
- IMPULS - odbudowa potencjału pomorskich przedsiębiorstw z branży czasu wolnego
- Ankieta ewaluacyjna dla przedsiębiorców dotycząca realizacji inwestycji w projekcie grantowym ”IMPULS – odbudowa potencjału pomorskich przedsiębiorstw z branży czasu wolnego”
- WNIOSEK O PŁATNOŚĆ. Realizacja i rozliczanie projektów IMPULS
- IMPULS - Komunikaty, ważne informacje
- II Konkurs Grantowy w ramach projektu IMPULS
- II Konkurs - Niezbędne dokumenty do podpisania umowy
- I Konkurs grantowy w ramach projektu IMPULS
- I Konkurs - Niezbędne dokumenty do podpisania umowy
- Ogłoszenia i wyniki naboru wniosków
- Spotkania, webinary, komunikaty w ramach projektu IMPULS
- O projekcie IMPULS
- IMPULS w pytaniach i odpowiedziach
- Bezpłatne doradztwo merytoryczne w ramach konkursu grantowego w projekcie „IMPULS – odbudowa potencjału pomorskich przedsiębiorstw z branży czasu wolnego”
- Zasady promocji projektów
- Projekty międzynarodowe - zakończone
- Media
- Kontakt
Szkolenia otwarte
[KOPIA] STUDIA PODYPLOMOWE OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH w praktyce, od 9 listopada br.
STUDIA PODYPLOMOWE OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH w praktyce
Informujemy, że Agencja Rozwoju Pomorza S.A. wraz z Kaszubsko-Pomorską Szkołą Wyższą w Wejherowie w wyniku podjętej współpracy uruchamia Studia podyplomowe ochrona danych osobowych. Zajęcia będą obejmowały dwa semestry zajęć od listopada 2018r. do czerwca 2019r.
Celem studiów jest poznanie wiedzy teoretycznej z zakresu ochrony danych osobowych oraz nabycie umiejętności jej wykorzystywania w praktyce. Program studiów pozwoli spojrzeć na problematykę RODO z szerszej perspektywy – od strony przepisów prawnych, także od strony ich interpretacji, aż po przygotowanie dokumentacji i bieżącej analizy związanej z obowiązującymi przepisami.
Uczestnicy:
Studia skierowane są do wszystkich zainteresowanych nabyciem praktycznej wiedzy z zakresu RODO. Adresatami są osoby, które ze względu na piastowane stanowisko mają do czynienia z ochroną danych osobowych lub planują zająć się daną tematyką zawodowo. Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest ukończenie studiów wyższych (I stopnia, II stopnia lub studiów jednolitych magisterskich) oraz wypełnienie dokumentów rekrutacyjnych.
Korzyści udziału w studiach:
- połączenie wiedzy teoretycznej wraz z praktycznym jej wykorzystaniem,
- zajęcia poprowadzą doświadczeni wykładowcy – eksperci i praktycy w danej dziedzinie,
- duży nacisk na zajęcia warsztatowe,
- uczestnik otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych oraz zaświadczenie Inspektora ochrony danych osobowych,
- łącznie 156 godzin zajęć w formule zjazdów weekendowych – piątek popołudniu oraz w soboty,
- zajęcia na terenie Olivii Business Centre w Gdańsku (dobrze skomunikowana okolica),
- zapewniamy dodatkowo przerwy kawowe oraz ciepły posiłek w soboty podczas każdych zajęć.
Zakres tematyczny obejmuje 156 godzin dydaktycznych w obszarach:
1. Wprowadzenie do ochrony danych osobowych
2. Zasady ogólne przetwarzania danych osobowych i przesłanki przetwarzania danych osobowych
3. Prawa osób, których dane są przetwarzane i środki ochrony prawnej
4. Regulacja prawna obowiązków administratora danych osobowych
5. Inspektor ochrony danych osobowych
6. Bezpieczeństwo danych osobowych, analiza ryzyka i ocena skutków dla ochrony danych (DPIA)
7. Audyt zgodności, przygotowanie planu wdrożenia, działania wdrożeniowe
8. Bezpieczeństwo IT i procesy przetwarzania danych w systemach informatycznych
9. Regulacje szczegółowe i wybrane obszary przetwarzania danych osobowych
10. Wybrane pozostałe zagadnienia z zakresu danych osobowych
Szczegółowy program studiów może być przekazany drogą mailową na indywidualną prośbę. Zapraszamy do kontaktu.
Wstępny harmonogram zajęć:
I semestr – 09.11.2018 – 26.01.2019 (60 godzin dydaktycznych):
I zjazd – 9-10.11.2018r., II zjazd – 23-24.11.2018 r., III zjazd – 7-8.12.2018 r., IV zjazd – 11-12.01.2019 r., V zjazd – 25-26.01.2019 r.
II semestr – 1.03.2019 – 15.06.2019 (96 godzin dydaktycznych):
I zjazd – 1-2.03.2019r., II zjazd - 15-16.03.2019r., III zjazd - 29-30.03.2019r., IV zjazd - 12-13.04.2019r., V zjazd - 10-11.05.2019r., VI zjazd - 24-25.05.2019r., VII zjazd - 07-08.06.2019r., VIII zjazd - 14-15.06.2019r.
Zajęcia będą odbywać się na terenie Olivii Business Center al. Grunwaldzka 472D w piątki od 16:45 do 20:00 i w soboty od 9:00 do 17:00.
Wykładowcy:
Zajęcia prowadzone są przez ekspertów, którzy są specjalistami z zakresu ochrony danych posiadający praktyczną wiedzę i doświadczenie z danego obszaru tematycznego.
Koszt studiów:
1990 zł za semestr (nauka obejmuje dwa semestry zajęć)
Przy zgłoszeniach do 10 października br. wpisowe 0zł,
Przy zgłoszeniach po 10 października br. wpisowe 300zł
Istnieje możliwość opłaty czesnego w formie dwóch lub dziesięciu rat:
- 2 raty po 1990 zł (do 15.11.2018 oraz 15.02.2019 r.)
- 10 rat (1 i 2 rata płatne łącznie do 15.11.2018r.; kolejne raty co miesiąc w wysokości 398 zł)
Możliwe jest dofinansowanie studiów podyplomowych. W zależności od rodzaju dofinansowania oraz siedziby firmy dostępne są m.in. takie formy jak:
Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) – jest to forma wsparcia dla pracowników
i pracodawców, chcących podnieść swoje kwalifikacje zawodowe.
Informacji należy szukać w lokalnym Urzędzie Pracy.
Projekt Open – jest to pożyczka nieoprocentowana, bez odsetek. Dzięki niej można sfinansować do 100% kosztów kształcenia. Przy sprawnym i terminowym spłacaniu rat pożyczki projekt może umorzyć zapłatę nawet 25% całej kwoty.
Inwestuj w Rozwój - projekt przyznaje nieoprocentowane pożyczki bez odsetek wyłącznie na nierozpoczęte formy kształcenia.
UWAGA: Prosimy zwrócić uwagę na to, że rozpatrzenie wniosków jak i formalności związane z finansowaniem lub dofinansowaniem form kształcenia mogą zająć nawet kilka tygodni. Ważne jest zachowanie terminów składania dokumentów.
Cena obejmuje: profesjonalnie przeprowadzony cykl zajęć, materiały dydaktyczne, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych, zaświadczenie Inspektora ochrony danych osobowych, przerwy kawowe oraz przerwy na lunch podczas zajęć sobotnich
Rekrutacja:
1. Prosimy o wypełnienie KARTY ZGŁOSZENIA NA STUDIA do 31 października br.
2.Po otrzymaniu potwierdzenia pracownik ARP skontaktuje się z Państwem w celu przekazania informacji co do dalszej rekrutacji.
3. Złożenie wymaganych przez Uczelnię oryginałów dokumentów do 9 listopada br.
4. Dokonanie opłaty za studia.
Zapraszamy do kontaktu:
Katarzyna Moszczyńska tel. 58-3233143 email: katarzyna.moszczynska@arp.gda.pl
Karolina Kwiatkowska tel. 58-3233113 email: karolina.kwiatkowska@arp.gda.pl