Banery

  • Punkt In formacyjny - baner
  • Invest in Pomerania

Przegląd e-marketingu Twojej firmy jak planować działania na 2021 rok

W 2020 roku zachowania konsumenckie całkowicie uległy zmianie. Coraz więcej czynności realizowanych jest przez Internet.

Zrób pierwszy krok i dowiedz się na co zwrócić uwagę przygotowując plan działań marketingowych na 2021 rok.

Dowiedz się czy Twoja strona internetowa jest zgodna z wytycznymi Google, w jakie kanały marketingowe zainwestować w 2021 roku, poznaj narzędzia, które usprawnią Ci pracę, dowiedz się jak mierzyć efektywność działań marketingowych w Internecie oraz dlaczego warto tworzyć 1 minutowe materiały wideo. Czas na podjęcie działań JUŻ TERAZ.


PROWADZĄCY:

  • DSC00784_p - Kopia

Piotr Podbielski - praktyk marketingu internetowego oraz Google Ads od ponad 9 lat. Właściciel agencji reklamowej specjalizującej się w marketingu internetowym, w tym realizacji strategii marketingowych w Internecie oraz Google Ads. Doskonalił swoje umiejętności tworząc strategie oraz  realizując kampanie dla następujących marek: Aplitt S.A, Energa Obrót S.A, Robyg Gdańsk, VW Plichta, Trefl Sopot, Miasto Gdynia, Asseco Gdynia. Posiada certyfikaty Google Ads i Google Analytics oraz międzynarodowy certyfikat Digital Marketing Institute. Przeprowadził liczne warsztaty i szkolenia z online marketingu m.in. dla branż: energetyka, IT, przemysł, nowych technologii, HR. Realizował szkolenia otwarte z Google Ads w Warszawie i Krakowie w współpracy z Socjomania.